Akhir nyer dapat gak ku miliki DSLR D60, SB600 n tripod...
walaupun untuk profesional level apa laa sgt...tp untuk aku dah cukup2 syukur.....aku pejam mata gak beli secara ansurans...TQ bro zaidi n ard sbb saiko aku beli DSLR dari beli hp...

Sape mau jadi model aku, aku tak bayor la cuma aku kasi copy gambo, di alu2kan....aku tgh belajor n akan terus belajar dalam arena foto2 ni...minat aku dari kecik....

Adek...wa dah beli...dulu kite gile2 posing n amikkan pics each other...
pasni wa amik gambo lu ye beb...hehehehehe








1st time amik pics guna kamera ni hukhuk....seram gak nak pegang....






Yang ni amik guna hp Sony Ericson K300i kesayangan aku huhuuuu...gelak gelakkk




3 Lovely Comments:

  1. mokcu says:

    gler ah..
    waa..nnt amek gmbr bdk y chomel ni byk2 tau!
    hihihi

  1. NanaMacho says:

    bleh2...mau jadi model pun blehh...

    nnt kite kompom yeeeee...
    pose mautttt :))

  1. ~nFy~ says:

    sy x nmpk pe yg akk tulis~lalala

Hi There....

Everyone has his/her day and some days last longer than others and here's my stories.....

WELCOME n ENJOY UrSelf! :)

My Followers

CBox