Ari ni aku rasa EPPY GILER...sgt2 eppy...
tuhan je tau betapa epi nyer aku ari ni...
selama berminggu2 nie macam2 masalah menimpa, semua dtg serentak dan pelbagai...
tapi Alhamdulilah semalam aku dapat satu "hikmah".....
yang aku harapkan sebelum ini....
semua masalah, suka duka aku hilang dari dalam ati n fikiran...
bukan la kata semua berakhir dengan kebaikan...
tak la macam tu tapi aku dapat "hikmah" yang lain sgt dari yg aku harapkan dariNya..
semua ini membuatkan aku jadi lagi kuat...
alhamdulilah aku dah jumpa jalan penyelesaian dan aku dapat hadapi dengan tenang...
SYUKUR ALHAMDULILAH...

Ari ni aku mampu bangun dan "hadapi dengan senyuman"..
wahhh macam lagu dewa 19 lakkk....
baby kat bawah ni menggambarkan betapa epi nyer aku...
TQVM buat semua yg membantu aku dalam menyelesaikan masalah....

AKU SYUKUR........

0 Lovely Comments:

Hi There....

Everyone has his/her day and some days last longer than others and here's my stories.....

WELCOME n ENJOY UrSelf! :)

My Followers

CBox