Just want to say....."SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA"....

Tahun ni raya di umah ibu...tapi esok pagi akan ke Chenor, ada kenduri untuk "Berkhatan & Khatam Quran"....minggu depan aku publish cite yg banyak giler nak diceritakan, tapi sumer dah out dated...tak sempat nak memblog sebab dok siapkan benda lain skit...cite kenduri n raya aji ni pun aku akan cite...

so berhati2 ketika pulang ke kampung.....semoga berjumpa lagi...tata :)

4 Lovely Comments:

  1. mokcu says:

    waa tantik2..buat sndri e?

  1. NanaMacho says:

    buat sendiri tauuu hehehehee...
    macam nak separuh nyawa gakk usaha wat...tp mampu yg simple2 je...yg susah tu tetap tak reti lagi...huuuuuuu

  1. mokcu says:

    ape lg..ajarla kite..

  1. NanaMacho says:

    boleh je ajar...tp ape agak nyer upah yg akak dapat kihkih

Hi There....

Everyone has his/her day and some days last longer than others and here's my stories.....

WELCOME n ENJOY UrSelf! :)

My Followers

CBox