Citer ni dah agak lama...ada gak 2 bulan...tapi sebab sampai skang aku asyik "kena" jee...so aku tetap nak citer kat kowang semua perihal Jejaka2 HAMPEH yg konon Tampan (TAMPAN keeee???) yang suka sgt sakitkan jiwa raga aku...ikut geram aku nak gigit2 jeeeeee....tp sebab depa ni kelakar, walaupun dalam baikkk kenakan aku...so, aku jadi cair ati....aku mampu gelak n sengeh je depan dorang tp hakikat nyer...."hantu kowang 'NATES'...HP canggih aku pun jadi bahan yeeee huuuuuuuuuuuuuuu" :((

Camni kisah nyer..kat opis aku ni ada la dua orang mamat...kalau kowang tgk luaran mmg la kowang mati idup semual ingat dorang ni baikkk...giler baikkk!!! encem gak laaaa dari muka Pak Mat juai rojak masa aku kecik2 dulu..tu pun sebab Pak Mat tu tua masa tu..tp time Pak Mat muda aku yakin dia lagi encem dari 2 org mamat ni....kowang nak tau apsai aku hangin sgt kat depa...asal nmpk aku je mesti nak mengenakan aku...asal cakap ngan aku je mesti nak dajalkan aku...tak lain tak bukan sbb HP aku uwaaaaaaaaaaaaaa.....selalu aku kena dajal dpn org, tp yg pelik nyer org tu tak perasan...aku ni mmg kompom sedau laaaaa...sbb aku kenai sgt ngan perangai depa yg suka kutuk HP aku....

Cuba kowang tgk hp2 ni...ape buruk sgt ke hp aku yg paling kanan tu...ape tak cukup??...leh amik gambo, ada mp3, leh amik video, leh compose muzik, segala macam ada laaaaa....yg tarak pun bluetooth...huhuuuuu.....aku tau laaa aku tak setanding hp depa Nokia N95, N82...tapi ada gak hp...leh gak dengar lagu, amik2 gambo....dulu2 hp aku ni gak jadi kegilaan org.....sedih aku tauuuu

Ni aku kenaikan...yg baju biru tu nama nyer Rostam@Amy Lu Pikir La Sendiri........mamat baju purple tu nama nyer Zakiah Anas...ehhh Syed Anas ehhh silappppp....nama dia Zaki....kat sini je aku leh kenakan kowang...heheheheheheee...kowang bayangkan asal si Amy LPLS ni datang tmpt aku mesti kutuk hp aku...bile dia start kutuk2 aku, tup tup si Zakiah pun dtg...macam leh bauuu jewww...pastu ngan muka slumber dua2 leh join ngutuk hp aku lagi......tak ke hangin aku jadi nyerr!!


Yang ni aku sempat amik pic dowang tgh hina hp aku...bile aku cakap suka ati je hina hp aku, depa kata depa tak hina...tapi lagi teruk dari hina...uwaaaaaaaaaa


Aksi ni lagi menghanginkan aku...si Amy siap lehhh hentak2 kaki lagi....siap nangis2 menggelakkan aku....si Zakiah lak sampai lupa diri nak jadi Sutun Kembali Lagi...sumer gara2 kutuk aku...kowang nak tau ape dialog2 dowang?? aku dapat nak tak hingat everything laaa...tapi skit2 tetap aku ingat:

1. Zaki : Kak, saya ni bukan apa kak...saya kesian akak kena kutuk ngan mamat ni...sape kata hp akak tak bagus...bagus giler kak..dulu saya pun penah pakai la, tapi dulu laaaaa pakai sekejap je...skang ni tak hingin saya kak...nak pegang pun geli kak....hantu tak ayat dia!!
2. Amy : Sis....lu nak lagu mp3 takkkk....wa ada byk ni, mesti lu suka....wa bluetooth la kat lu....ehh lupa lakkk hp lu mane ada bluetooth..heh heh heh...ni kureng asam jawa sungguh!!
3. Zaki : Kak...hp akak ni kalau org nak curi pun pikir byk kali...nak pegang pun org geli nak tau!!! Uwaaa.....uwaaaa...hina sgt ke hp aku
4. Amy : Sis...lu nak beli hp baru kan??? lu trade in la hp lama lu....rasa wa leh la dapat bawah satu rat....uwaaaaaaaaaa...bongok bongok bongok!!!
5. Zaki : Terang jugak ekk amik gambo guna hp akak tu yeeee....grrrrrrrrrrrrrrrr...aku rasa macam nak telan2 je si Zaki ni..
6. Amy : Wa bukan nak kata ape laaa....lagu wa ni besau...taraf2 hp lu tak leh nyer nak save lagu wa ni sis....lu tukau la hp macam wa ni...sumer lagu wa leh bluetooth kat lu....lu cakap je bile nak......hantu ko Tam!!
Panas sungguh telinga aku...dah la kata nak hantar muzium pun tak lepas....nampak lahiriah aku gelak besauu tapi hakikat aku terasa pedih macam dicucuk2 ngan lembing huuuuuu....ape2 pun telatah depa byk membuat aku eppi n ilang sedih...heheheheheee...kalau depa tarak rasa poyo gak...

Emmm si Amy ni kat spital skang...kaki dia injured main bola...doktor kata kaki dia kena tukar ngan tiang lampu.....PADAN MUKA!!! aku dah kata jgn main bola dah tau kaki terkehel, dah penah bersimen, nak main gakkk, skang kaki ko kena ganti tiang!!! HAHAHAHAHAH....pasni mau senget kaki dia, tiang tak sama ngan kaki ori dia HAHAHAHHAHAA...tu la suka kutuk aku, si Zakiah pun ko kutuk senget la ape la...kan dah mendapat!!!

So Zakiah...get ready, mane tau terkena gak ape2 pasni???...pasai ape tau...pasai ko kutuk akak yg baik yg tak bersalah langsung ngan kowang tau huuuuuuu....baik doa cepat2...

Ape2 pun buat Amy LPLS "Semoga Cepat SEMBUH"...leh la lu kutuk wa lagi bro! Pastu LU PIKIR LA SENDIRI Brother!!!!!" hehehehe...tapi kan bro, lu tarak ni wa rasa bosan la kat opis...si Anas tak berani nak kacau2 wa kalau lu tarak bro heheheehehee...takut gak ngan wa kot sebab tarak geng hihiiiii




0 Lovely Comments:

Hi There....

Everyone has his/her day and some days last longer than others and here's my stories.....

WELCOME n ENJOY UrSelf! :)

My Followers

CBox