Kuala Lumpur, 9 Disember 2008:

Dalam kemeriahan warga kota menyambut Hari Raya Aidil Adha, seorang rakyat Malaysia, Lars Harris telah berjaya menghasilkan sebuah motor berkelajuan kuda-kuda. Motor tersebut diberi nama "Ali Dabeksen" atas sebab nama tersebut amat mudah diingati. Kejayaan beliau telah disaksikan oleh ahli keluarga terdekat yang agak terkejut kerana beliau tidak menunjukkan apa-apa kesibukan pada hari tersebut malah hanya menonton televisyen sehari suntuk.

Wartawan OPSSSS sempat menemuramah isteri beliau (nama perlu dirahsiakan), "Saya terdengar anak-anak buah saya keseronokan kerana melihat motor ciptaan Uncle Harris, yakni suami saya yang perasan muda tu....bila saya ke ruang tamu memang motor tersebut ada di situ. Saya terdiam dan agak pelik kerana dia tidak bergerak-gerak dari depan televisyen". Seperti yang dimaklumkan kepada kami juga, Lars Harris telah memaksa isterinya mengambil gambar beliau dan ciptaannya ini, malah menyuruh diblogkan agar blog isterinya lebih glamour.

Atas permintaan isterinya, satu soalan untuk pembaca perlu dipaparkan di sini,
"Siapa yang gila glamor sebenarnya, saya atau suami saya???".

Sekian. - Akhbar OPSSSS



Inilah "Ali Dabeksen"
Inilah penciptanya...Encik Lars Harris



Melihat dari pose ini, pembaca boleh mendapat jawapan, siapa yang gila glamour???


4 Lovely Comments:

  1. NanaMacho says:

    nak tulun camne ekkkk heheheeee

  1. Gee says:

    hahaha! lawak la u all! i cant help myself reading this again and again :))

  1. NanaMacho says:

    lawak petang raya..
    jadi wenggg pas makan ketupat kot hahahaha





Hi There....

Everyone has his/her day and some days last longer than others and here's my stories.....

WELCOME n ENJOY UrSelf! :)

My Followers

CBox