Eppy B'day 2 U.......Eppy B'day 2 U.......
Eppy B'day to Abg BUCHUKKKKK.......
Eppy B'day 2 U.......

Tadaaaaaaa......

"Abg....Eppy B'Day! Abg dah tua tau dah 38 tahun"....hubby buchuk ku wat muka pelik...aikkkk....selalu muka terkejut tahun ni muka pelik lakkk...."Ari ni bape hb??? Dah 13 keeee???"...cehhh wat tanya plak, tp bile tgk muka dia mmg muka tgh blurrr...."Yelah bang....skang jam 12.02 minit, dah masuk 13 Nov dah...abg dah 38 tau" aku sengih ...."La ye ke..." pastu pandang muka aku sambil sengih2.....

"Tahun ni hadiah lambat tau...saya kasi kek comei ni je"....satu das muahhh ku beri di pipi nyerrr...ngehhhhhh....dia senyum je laaaa...."Cepat2 make a wish, nnt lilin cair, tapi cakap kuat2 tau tahun ni...nak dengar haaa" seben ku pun dengan cepat mengeluarkan ayat "Saya doa semoga tahun ni business saya meletup" pastu dia pejam mata sekejap mgkn niat dalam ati ke ape ke...pastu dia pun tiup lilin...tarak wish untuk aku ke tak patut, tak patut....tiba2 cup...aku kena cium "TQ ye Sayang".... terus aku ngehhh ngehh ngehhh.....tak wish pun takpe hehehehee
"Tapi kan bang, kek ni saya tak beli tau....tadi Wan Su kata dia 'sedekah' kat abg semperna b'day abg, nak bayar dia tak nak...kalau bayar pun 2 ari lagi baru saya kasi duit" beriya2 aku cerita...."Awak ni sian Wan tau, dia business"....."Tau, tapi Wan yg tak nak, dia kata takpe...kite ikhlas....lagi pun kek tu dah wat 3, 4 ari lepas dah tak fresh....tak syok nak juai2 ni...." tambahku lagi....."Oh ye ke....cakap kat Wan tima kaceh yee...byk sgt kek ni, kena abiskan ke??"....."Tak la...makan yg larat je laaa....Wan kata kalau tak abis buang je, malu dia sbb kek tu tak sedap sgt macam masa baru buat.....dia suh tunggu esok je sbb nak wat kek baru, tapi saya nak gak malam ni" Seben aku senyum je laaa....untuk mengabadikan kek hadiah dari Wan ni, maka gambo pun di ambil.....


Ni la cup cake ilham dari Wan, tak sampai 15 minit siap......








Make a wish please...


Nie aksi tak tahan....bukan main lagi lidah nyer tu....ada lagi dasat tapi untuk koleksi sendiri sahaja...beriya dia makan cup cake Wan....so Wan jgn risau...sedap!!!


Ni je yang tinggal....tak larat nak makan dahh...cream kek ni superrrrrrbbbbbbbb....


Sempena B'Day ni aku request Roti Nan Bawang Putih ngan Tandoori je....cukup la tu...
dah la makan after midnite...sowey ye cikgu siber n Puan AKPK..
terlanggar pantang u all ari ni hehehehe

Last pic ni dirakamkan semasa B'Day Boy, ehhh boy kee???, baikkk nyer tido...bangun Yanggggg....satu yg muskil tu selimut tu selimut aku leh bungkus dia lakkk padahal selimut dia warna biru...so gambo ni membuktikan abg suka curik selimut saya pastu tak mengaku...nah amikkkk!!!! bukti tau...heeeeeheeeeeeeee


tengok la tido mengalahkan baby...siap ampu muka.....
LUV U SO MUCH! :)

1 Lovely Comments:

  1. AQisH says:

    epi belated bday abg harris!





Hi There....

Everyone has his/her day and some days last longer than others and here's my stories.....

WELCOME n ENJOY UrSelf! :)

My Followers

CBox